Monday, April 13, 2009

Och påsken varar än till pingsta...

... eller hur var det nu!?
Salsa har fyllt år i påsk (11 april), 4 år är min fina dam nu. Det firade vi med Elsas överblivna köttbullar på Buhres i Kivik, och ett dopp i havet bakom kiosken. Herregud vad hunden är badgalen... Jag glömde helt att köpa en present till henne, men hon har ju å andra sidan ett nästan helt påskägg kvar. Elsa får ge henne en godbit därifrån då och då, för äter man allt på en gång så får man ju ont i magen ;)


Idag har vi pulat i trädgården och imorgon börjar jobbet igen. Det är två hektiska veckor för min del, så det är tur att jag laddat med påsklov och att det väntar ytterligare några veckor framöver med lite helger insprängda här och där.


Ha det bra, kramar Sara ♥

Min lilla kicka endast två månader gammal...

4 comments:

Wallander o GW Persson said...

Pussa på den snygga damen och gratta i efterskott från oss!

4 år... gud vad tiden går.

Kramisar

Pernilla said...

Hej!
ja tack för lånet av boken den var kanon. Ni var inte hemma så jag la den i lådan. Tar gärna en promenad en dag!

Elisabeth/Milli said...

Åhh vad söt hn var som lite valp. Man bli ju onekligen lite sugen :) Hon är visserligen fin som stor också. Hopps hon kan förlja med på en utedag igen. Då blir du ju poppis :)

//Bettis

Malin said...

GRATTIS SALSA i efterskott!!