Monday, September 15, 2008

Och vinnaren är...

Det var inte många som vågade anta utmaningen! Skyll er själva, nu går vinsten till min lilla busiga mamma som jag egentligen sa inte får tävla, men hon hade faktiskt ett fel i alla fall, så det blev inte full pott! Rätt svar ska vara: Önnered, Skarmansmåla, Simrishamn och Falsterbo. Vinsten kommer jag inte avslöja nu, utan det får ni se och läsa om när den redan anlänt till vinnaren!

Efter lite funderande fram och tillbaka har jag dessutom kommit på att jag VILL fortsätta blogga, men inte just i den form jag gör nu. Så håll utkik, för snart kommer det en ny blogg med nytt namn och utseende som ni kan fortsätta läsa istället om ni har tid och lust! Men ni får nog räkna med att jag inte kommer blogga så ofta som tidigare, då var jag trots allt ledig lite mer...

7 comments:

Anonymous said...

Skönt att du bestämt dig för att blogga vidare, hur ska vi annars ha koll på dig :)
Förstår helt att du vill dra ner på bloggandet, kommer nog göra detsamma när vi kommer tillbaka till Sverige och kan träffa all släkt och vänner "live" igen.
Ha det gott i veckan!
Kram

Anonymous said...

Vad glad jag blir att jag kan hålla mig lite uppdate om er i alla fall.Ser fram emot den nya bloggen o det gör inget att det inte blir så ofta.Hoppas vi ses snart,synd att jag inte kan följa med John på fredag.Krama töserna från mig.Puss o kram från din busiga mamma.

Anonymous said...

Får man inget tröstpris? Vi gissade vårt bästa...

Kul att du skall hålla oss lite uppdaterade då & då i alla fall.

Kram
Helene & Wallander

Anonymous said...

TACK rara du för dina värmande grattis !! Vi är sååå lyckliga :) !

KRAM på er

Anonymous said...

Hej!
Ja, jag är ju avslöjad hur ofta jag läser bloggarn nu för tiden för jag missade din tävling helt! Håller med dej att man har tappat sugen lite och jag har inte heller den tiden!!
Hoppas at allt är bra med er allihop, ska hålla utkik efter er "nya" blogg...
kramar från oss

Anonymous said...

Hej Svejs!
Du är alltid så klok och insiktsfull - ja, jag menar det! Inte ska man lägga tid på bloggande och läsa andras bloggar om det inkräktar på den tid man vill lägga på annat, t ex Elsa och Salsa. Men det vore synd om du slutade blogga helt och hållet - det är alltid så givande att läsa det du skriver ... å ja, jag är dålig på att lämna kommentarer. Inte alltid man vet vad man ska skriva :(
Ha det bra och sköt om dig och de dina <3
Kramar Heléne

Anonymous said...

Kul att du trots allt fortsätter blogga!!! Jag känner annars som du, tiden och orken finns inte riktigt där längre... Men man får väl hålla ambitionen lite låg och göra det när det finns lite utrymme. Visst förlorar man lite läsare på det sättet, men dom "trogna" stannar nog ändå - hoppas jag.

Jag hade inte en susning om bilderna, så det kändes inte som att jag hade nåt i tävlingen att göra. Nästa gång får du sätta in bilder på hundar istället - DÅ ska jag nog kunna konkurrera! Förresten, det var ju en bra idé - kanske nåt jag själv borde göra???