Saturday, December 06, 2008

In dog we trust

Foto: Privat

Foto: www.russinnet.se

Som språklärare älskar jag givetvis ordlekar. Och när de är så här snygga dessutom, ja då blir det bara fullträff! Den här underbart hundnördiga ringen har hittat hem till mig via www.russinnet.se Det är verkligen värt ett besök, de har urfina saker där. Inte jättemycket till hundar och hundnördar, men lite finns det. Och framförallt finns det mycket annat fint för både stora och små. Kan bland annat rekommendera städserien Maison Belle. Ekologiska städprodukter med ljuvliga dofter och snygga fodral. För städa är något som vi hundägare gör en hel del! Kika in dit, NU!

5 comments:

Wallander o GW Persson said...

Såååååå fiiiiiin ring, med rolig text. Damp den bara ner så där hux flux trots att det snart är jul :-) ?

Anonymous said...

Tack för grattis, vi landar snart :-) men jösses vad julklappar o annat som jag hittat bland dina länkar... ditt fel om jag blir ruinerad :-) ha ha ha ha de gott!!! tänker inte önska nåt nu... det vill jag ha kvar till längre fram :-) GUN & dogsen

Anonymous said...

Vill oxå ha. Var inne på sidan och tittade fanns en annan ring med text om mamma som också såg mycket fin ut. Får nog skicka en länk till mannens mail. haha.

Jadu det är inte säkert det blir någon utgång i helgen, men jag skall rapportera om det blir så:)

Ses vi på söndag????

KRAM

Anonymous said...

Så där ja, då har man lagt en femhundring på städmedel haha! Nu kommer äckellukten (vovvarnas fel) bytas ut mot lavendel och citron eller hur??

Kram
Pernilla

Maria said...

Javisst är den underbar! Gillar verkligen den råa stilen på den!