Monday, December 01, 2008

Adventspresent

Säg varsågod nån gång då!

När jag bestämt mig för att Elsa skulle få adventspresent i sin julstrumpa fick jag lite dåligt samvete för Salsa. Så igår fick hon också en adventspresent. Jag tror hon blev ganska nöjd, eller vad tror ni :)

Det här benet luktar faktiskt parmaskinka och får ätas inne, men hon gillar att vara ute och tugga.

Imorgon vabbar jag, Elsa är febrig, hostig och snorig. Det blir inget dagis för Salsa med andra ord. Hon gillar bäst att vara hemma med oss.

♥Ha en härlig decembervecka♥

2 comments:

Wallander o GW Persson said...

Ser smarrigt ut och luktar nästan ända hit... ingen dålig adventspresent.

Hoppas Elsa kryar på sig snabbt.

Ha en fortsatt bra vecka.

Anonymous said...

Mmmm jag skulle vilja vara både barn o hund hemma hos dig.Inga dåliga presenter.Försökte lämna kommentar på din andra blogg men dom har fortfarande inte publicerats efter 2 försök så jag får väl hålla mig till den här sidan.Hoppas att lilla stumpan snart blir frisk o kry.Du får ge henne många pussar från mormor.Puss o kram/mamma