Thursday, December 11, 2008

Utmaning

Jag är utmanad av Pernilla:
Skickar pucken vidare till alla er som läser den här bloggen. Det tog inte lång tid att göra, men var ganska kul faktiskt:)

Senaste..

Dryck....: Kaffe latte
Resa..: Flög ner på golvet i sovrummet och slog knät. AJ! För mycket tidningar och böcker bredvid sängen...
Upptäckt..: Salsa har pälsknutor under öronen:( Hatar att trimma, blää!
Tv program..: Desperate Housewives (säsongsavslutning i tisdags)
Mat.: Pyttipanna o ägg.
Färdmedel..: "Berra". En röd Mazda 323 -90. Gick precis igenom besiktning faktiskt.
Telefonsamtalet...: Försäkringskassan angående vabdagar.
Sms:et....: Från mamma som tyckte synd om Elsa för hon hade kräksjuka (igår, nu är hon frisk :))
Onyttiga...: Japp som jag fick av min snälla kollega och vän Milli innan idag. Den tröstade!
Aha upplevelse..: Alltför många föräldrar behöver faktiskt utbildning i barnuppfostran och kärlek. För jävligt, men så är det!
Känslan..: Kallt, måste stänga fönstret!
Radiokanal..: FM Österlen
Bok..: "Allt gott på jorden och i solen" av Georgia Heard. Snacka om inspirerande bok i hur man arbetar med poesi med barnen. Det funkar!
Film..: Sneglade på "Välkommen till familjen" häromdagen. Sarah JP äger!
Tanke...: Jag vill byta yrke, till ett sånt där man inte träffar folk (som om jag skulle klara det, HAHA!)

På tal om barn och kärlek, så behövs det i alla fall inga lektioner i kärlek mellan dessa två:


♥All we need is love♥


3 comments:

Anonymous said...

ha ha jag skrattade gott när jag läste om din senaste resa! Vilka underbara bilder på Elsa och Salsa, kärlek!

kram från andra sidan Skabersjö

Anonymous said...

Hej!
UNDERBARA bilder på Elsa & Salsa!! Det är riktig kärlek!!! Hon börjar få långt hår den lilla tösen.... börjar bli en stor tjej!! =)
Är trimmning det värsta du vet??!!! Hör av dej om du vill ha hjälp ;) jag har fått ett trimmbord som gör hela grejen MYCKET enklare!!

Hoppas ni får en trevlig helg & mysig 3:e advent!
kramar från oss

Wallander o GW Persson said...

Vilken syskonkärlek, så goa dom e tillsammans!

Ha en härlig Lucia-helg!