Tuesday, July 30, 2013

Tack!

Tack för alla fina, roliga härliga, underbara, tokiga, galna, mysiga och fantastiska dagar du gett under åtta år. Tack för allt du lärt mig och för alla fantastiska människor jag lärt känna på vägen tack vare dig. Tack för att du funnits vid min sida i vått och torrt, och tåligt stått och väntat på andra sidan dörren. Tack för att du förgyllt åtta år av mitt liv. Minnena är ovärderliga och du har för evigt en plats i mitt hjärta älskade hund!





Sov gott Salsa, vi ses i Nangijala ...


1 comment:

Anonymous said...

Vet inte vad jag skall säga mer än att jag är jätteledsen för att du/ni har mist en trogen vän <3.Jag kommer aldrig att glömma att hon plockade upp grejor till dig när du var gravid.Hon har det nog bra i sin hundhimmel och tittar ner på er och voffar då och då ;) Kramizar från mamma/mormor.