Thursday, October 09, 2008

Vinsten


Grattis mamma som fick en lavendelstrut, ljus inpackade i gammalt charmigt notpapper, små söta glaskulor och flytljus (syns inte på bild) att pynta höstmörkret med samt senaste numret av tidningen Lantliv. Sånt jag vet mamma gillar såklart, men också sånt jag själv gillar. Som ni kanske förstår har det inte mycket med hunderi att göra, mer med inredning. Jag gillar att fota och blogga om inredning har jag märkt, och snart börjar jag därför med min nya blogg. Men ni får vara nyfikna en stund till, för ännu är den inte färdig :)

3 comments:

Anonymous said...

Hej!
Vilket fin pris!! Säkert en glad vinnare ;)
Hoppas att allt är bra med er.... Spännand med en ny blogg, ud får meddela när den är "färdig"!!
Ha en trevlig helg!
kramar från oss

Anonymous said...

tack så jättemycket än en gång för vinsten.Den är redan på plats och använd.Och tack för att vi fick låna mormors hjärta i helgen det var jättemysigt,det gör vi gärna om många gånger.Hoppas allt är bra med er alla.Puss o kram mamma.

Lotta Löfgren said...

vad fint!!
Du fortsätter väl denna blogg också??Den är så fin att kika i!