Sunday, November 02, 2008

Att vara åskådare på WT...


... har tillsammans med den här boken, gett mig liiite mer träningsinspiration. Jag har verkligen haft en svacka, men nu börjar jag vakna till liv igen. Nu när alla tar vintervila efter en hektisk träningshöst... Jaja, har jag nånsin påstått att jag inte går min egen väg!? En bättre bild av den fantastiska boken hittar ni här. Titta in dit, den är fantastiskt inspirerande. Synd bara att den börjar i januari.
Jag har skrivit träningsdagbok med Salsa hela tiden, från och till, i ett vanligt block, men detta verkar vara den ultimata boken för mig. Dessutom pryds den av en söt flattik på framsidan, vem kan motstå det!? Låt er dock inte avskräckas, den riktar sig till ALLA som tränar all sorts hund. Så vad väntar du på, in på deras hemsida och kolla istället för att slötitta här mer!

4 comments:

Wallander o GW Persson said...

Som vanligt trevligt att ses! Vad bra att du hittat lite inspirationskällor igen för dom behövs för en ibland. Lycka till med tränandet framöver!

Anonymous said...

Hej du! Kul att träffa dig idag! Ledsen att du inte fått svar på ditt SMS (jag satt i bilen när jag fick det och väl hemma var det ju fullt ös som vanligt...) - du får det här istället. Nä, ingen vaccination blev det. Tyvärr, hade ju behövt en omgående till Östen. ;-) Däremot en delad andra och en fjärdeplats, så det var inte så långt ifrån i alla fall! Coatfloats Demitasse och Göran Hansson vann ÖKL och Vira med Berit vann NKL!

Anonymous said...

Vad härligt med inspiration, det behövs verkligen ibland. O boken är SUPERBRA.

Tack för GRATTISET i vår GB och hör av dig om du vill träna så kan vi se om vi kan få ihop det:)

KRAM

Anonymous said...

Hej,
Vilken fin bild på Salsa!
Jag har också köpt boken och har faktiskt börjat med en grej som stod där. Raka ingångar! Vet ej vilken månad det var, men vi behöver träna det 12 månader per år :D Igår blev det rätt 8 av 10 gånger - får se hur facit blir idag?
Nu ska jag kolla runt på din nya blogg ...
Ha det gott!
/Heléne