Thursday, September 27, 2007

Löp igen?

Jag har tydligen en översexuell hund... Det känns som hon löper hela tiden. Hon skulle (enligt mig) inte löpa förrän i november, möjligen slutet av oktober. Vad är detta? Stackars Lincoln och Wilson, nu kan vi inte gå förbi dem på ett tag och leka som vi brukar. Men idag var vi istället ute och lekte en stund med Enzo Boxersson (http://blogg.passagen.se/enzoboxersson) medans Elsa sov i sin vagn. De är roliga de två hundarna, endera slåss de endera leker de så fint. Man tror att de ska bli jätteglada och springa runt som tossingar i timtal, men gjorde de det, NEJ! Efter en stund började till och med Salsa promenera hemåt. Kul tanten! Hon kan i och för sig vara lite ur form pga löpet och Enzo är ju en busig tjej så då orkar man inte med så mycket. Tack ändå tjejer för lekstunden! Får se om husse låter henne kissa och bajsa utan blöja nu när han har andra blöjor att byta :D

3 comments:

Anonymous said...

Hej Sara O Salsa!
Jag är här inne och läse, men har nog inte skrivit något på länge??..
Ja Java är alllt super som har fattat slalom. Men det går inte så fort ännu..
Vad menade du med 2+2 metoden?
När jag gick Agility med Ina blev vi visade andra sätt och lära in slalom, men Ina lärde sig aldrig kändes det som....
Kanske ses på Workingtestet? Funderar på och anmäla mig..
Ha det gött i hegen!

Anonymous said...

Hej grannar eller ja nästan grannar. Utbränd var ja inte trots att jag tog i lite extra haha Vilka tanter vovvarna var i dag, hittade precis ett litet jack i Enzos nacke så Salsa fick minsann tag i den blixtsnabba turboboxern i alla fall. Hoppas inte Salsa har några spår från den trubbiga nosen. Trevligt att träffa er trots att damerna inte var på humör i dag. Vi ses!
Pernilla

Anonymous said...

Grattis på födelsedagen, Sara!!! Hoppas att du får massor av presenter och smaskig tårta! Än så länge får du ha födelsedagen "i fred", men det är min förhoppning att snart kunna ge dig lite sällskap... Och förstås att Elsa får en ny polare under de närmaste timmarna!