Sunday, February 17, 2008

En divas fall

SÅG ni Carolas min när de "bara" gick till andra chansen? Haha, den skulle hon se själv. Inget pokerfejs där inte minsann. Låten var bra såklart, men det var även Sannas och tvillingarnas. Det som var så bra med Sannas ballad var att den gav avtryck trots att det är en ballad. Den är trallvänlig och man minns den. Rongedal (eller hur det stavas) lät lite som Mika, eller hur? Japp, är man schlagerfreak så är man.
Annars har inte mycket hänt här inte. Agility idag. Men Kalle jobbade så Elsa var med. Hon var rätt så snäll, men man blir ändå lite distraherad. Nästa söndag är sista gången och då blir det förhoppningsvis bara jag och Salsa igen. Babysimmet i fredags var inte jag på, det var bara Elsa och hennes pappa. Så fick de mysa lite ifred och jag lulla runt i ett tomt (nåja, vovven var hemma) hus. Urskönt! Det har blivit många uppfriskande promenader i det härligt krispiga vädret. Skönt. Och nu har det blivit ljuusare igen! Och snart blir det ännu ljusare... Härligt! I torsdags använde jag mitt presentkort jag fick i julas: 1 1/2 timmes ansiktsbehandling samt rygg- ansikts- och handmassage. Gissa om denna mamma tyckte hon förtjänade det! Bjuder på några bilder till från Skarmansmåla, det finns inga nyare. Ha det fint i veckan!



4 comments:

Anonymous said...

Tänk att du är en sådan Schlagerfantast, rena drömmen för dig så här dags på året med Let´s Dance på fredagar och Melodifestivalen på lördagar haha! Fina bilder du har tagit.Här vilar vi oss, Enzo har skadat ena benet men i dag verkar det mycket bättre pust...

Anonymous said...

Hej igen! Det är träningstävling i Lomma på lördag, samarbete SvedalaVeberöd Lomma så Svedala ekipage får tävla. Kanske något för dig och Salsan!

pernilla

Anonymous said...

Jepp - jag kommer att börja träna på Svedala BK, start v 10. Ondsdagar med Doggy & torsdagar med Fido. Nån träningsdate ska vi säkert kunna få till.
Ha en bra vecka!

Jes/Vita villa vila said...

Hej tjejen & tack för din kommentar hos mig :)

Gå in på susnet.se - där har du all info du behver för att fixa räkneverk eller spårning som det också heter! Lycka till!

Önskar dig en fin kväll,
Jes