Monday, April 28, 2008



Som vanligt var det en skön helg i sköna Skarmansmåla. Jag kommer nog aldrig bli trött på det stället! Även om vi bor på landet redan så är det något alldeles speciellt med de här röda små söta husen i skogen... Vi har mest slappat hela helgen så det blev inte mycket till hundträning, men det verkade inte göra Salsa så mycket. Hon hade och hitta på ändå, självklart med Saga i släptåg :D Jaså, hästarna äter gräs? Kan väl jag också!

Jag är törstig. Det kom ju nyss vatten härifrån?

Värst vad du sackar efter!!! Kom nån gång då så vi kommer vidare!


Elsa har faktiskt blivit mycket piggare, jag visste väl att smålandsluften skulle hjälpa! Hon hostar knappt alls längre och är inte heller täppt i näsan. Men inte sover hon bättre för det... Varför har vi fått ett inte_sova_ på_natten barn? Hon vaknar ibland till och kan vara vaken i timmar, suck... Jaja, jag vet, när hon blir tonåring gör hon inget annat än sova. Men det är typ tolv år till dess, AAARGHH! Det är ju en himla tur att hon är så go när hon är vaken på dagen att man liksom glömmer det där andra ;)

Så mysigt att sitta ute och leka.

Tror du jag tänker stanna på filten? Haha, herregud vilken optimist. Nej här ska det...
...käkas jord.

Roligast var det nog att åka gräsklippare med pappa.

Synd är det att helger går så fort bara. Men det värsta av allt är nog att det gör veckorna också. Vips! Så hade jag glömt anmäla Salsa till Hässleholmsutställningen. Jaja, det kommer fler tåg.

3 comments:

Anonymous said...

Härliga vårhelger!!!! Lite lätt att blil avis på Skarmansmåla... :-) Trist att ni missade Hässleholm men vi ses väl på flatshowen!!?
Hälsningar
Gun & Dogsen

Anonymous said...

Hej på er!
Ser härligt ut i Smålands skogarna!!
Hoppas att ni får en lika härlig Valborg & helg!
Typiskt med H-holm, men Flatshowen går inte ut förens på lördag! ;-)
krameli kram från oss

Anonymous said...

Hoppas ni får en härlig Valborg!
Visst är det spännande med att Java ska få valpar. Nu är det inte många dagar kvar. På söndag ska valplådan stå på sin plats.
Så ni missade hässleholm.. men som du säger de kommer flera tåg kanske Sofiero?
Kram Katta o Java