Thursday, March 15, 2007

I feberns klor...

... igen! Kanske är det så att jag borde varit lugnare förra gången jag hade feber, så kanske det släppte helt? Nåja, i vilket fall som helst blir det ingen lydnadsträning ikväll för mig och Salsa. Hoppas nu bara att jag blir frisk till lördag så vi inte missar agilityn. Passar på att vila så mycket jag kan nu och håller tummarna. Fick bakläxa av barnmorskan igår också, oups! Jag har inte tagit järntillskott som alla tydligen gör efter 20:e gravveckan. Jag trodde man gjorde det bara om man visste att man hade dåligt värde, det är väl onödigt att proppa i sig en massa? I alla fall, jag hade lågt blodvärde, så nu har jag köpt järntabletter så får vi hoppas det blir bra. Jag som inte ens har varit särskilt trött...

3 comments:

Anonymous said...

Hej på er !

Åh vad trist med feber igen... men du är inte ensam, här uppe finns flera jag känner som är sjuka för både 3.e och 4.e gången ! Men hoppas du kryar på dig nu. Och nu slarvar du inte med dina järntabletter !!!

Ta hand om din Elithund nu :), och självklart ska du vara stolt över detta påstående - jag är nämligen övertygad om att ni är mycket duktiga !! Underskatta inte dig själv och din hund !!

Vad kul att man kan bidra med lite träningsidéer - LYCKA TILL med din träning och med ditt lilla knyte som tar all järn från dig !

Kramar från Lotta, troja & puma

Anonymous said...

Hej på er!
Nu får vi ju börja med att skicka krya-på-dej-kram! Bakläxor är aldrig roliga så pilla du i dej lite x-tra järn.
Hoppas att du snart känner dej piggare.
Trevlig helg!
// Emma & Henke

Anonymous said...

Krya på dig!! Håller tummarna att du är frisk på lördag, men spring nu inte iväg o träna om du inte är riktigt kry´!! ( Ja vet jag låter som en mamma, o det är jag ju oxå hihi:)

Trevlig helg på dig och ännu en kryapå dig kram!

/Malin o Oscar