Wednesday, March 28, 2007

Kurr i magen

Salsa har antagligen ätit något olämpligt under arbetet med röjningen i trädgården. Hon verkade väldigt slö igår när jag hämtade henne på dagis och när vi kom hem kräktes hon hela kvällen. Hon ville inte ha något att äta igår kväll och inte heller i morse på dagis. Nu ikväll verkade hon dock hungrig så hon fick lite basmatiris som hon gillar och det gick ner (med en liten bit grillad kotlett). Ja för nu har husse äntligen fått grilla, vad glad han blev! Imorgon får hon ris igen och en bit "hundburgare", såna från BRAVO, de verkar vara lite mildare för magen. Så får vi se om hon blir bättre. Det är dags för lydnadskurs imorgon kväll och då brukar det vankas korvslantar från mattes jackficka, så då bör magen vara bra först och främst ju.

3 comments:

Anonymous said...

Självklart ska vi försöka få till ngn träning och/eller promenad. Jag ska ju vara valpledig efter påsk, men em när husse kommit hem! Var brukar du träna någonstans?

Anonymous said...

Vi försöker väl ta ett pass eller en promenad under veckan efter påsk, jag har som sagt tagit "mamma-leidgt", torsdag eller fradag efter ½ 5 passar mig fint! Vad sägs? Såg du bilderna på Doggy vs Fido? ;o)

Anonymous said...

HEj! Kul att ni vill träna, jag har ju tyvärr inte påsklov men är ledig torsdag- måndag så vi ska nog kunna klämma in något. SKönt att du är ledig när vi fått sånt underbart väder!