Thursday, March 01, 2007

Drogad hund


Salsa har blivit röntgad idag, och är ganska sömnig för tillfället... Så sööt hon var när hon stapplade ut från rummet med veterinären i andra änden kopplet (jag fick inte följa med in ju, bebisen tål inte såna grejer).
Resultatet kommer nog i nästa vecka tror jag, nu är det bara att hålla tummarna för att allt är som det ska med hennes höfter och armbågar, syskonen har varit ok i alla fall.
Jag har mailat idag för att kolla om vi har kommit med på agilitykursen eller inte. Vi har fått svar ang. allmänlydnaden, men inget annat. Börjar bli ganska otålig. Det står på hemsidan att kursen börjar vecka 10. Hallåå... Det är nästa vecka!
Nåja, på lördag blir det kurs med Karin Rankloo och på torsdag är det i alla fall lydnadskurs, så helt sysslolösa är vi ju inte.
Fotot är INTE nytt, men Malin behöver en bild av mig för vi ska lista ut om vi har träffats tidigare eller inte. Hittade bara detta som är hyfsat "normalt".

1 comment:

Anonymous said...

jahaa.. du ser på ngt sätt bekant ut, men kan inte placera dig.. Vad läste du på konvux då? Detta blir snart en följetong hi hi hi om du använder messenger, kan du ju lägga till mig malinbou@hotmail.com Detta är ju riktigt spännande.., hur ska vi lösa denna gåta ;o)